Jak korzystać z kreatora instalacji Lectora.

Kreator instalacji ułatwia rozpoczęcie pracy w programie Lectora. Kreator posiada wbudowaną identyfikację wersji, dlatego jeśli aktualizujesz oprogramowanie lectora z poprzedniej wersji, to program pozwoli ci przenieść ustawienia dla twoich obiektów bibliotecznych, obiektów multimedialnych, ciągów, niestandardowych kolorów i szablonów.

 

Kreator instalacji pojawia się podczas pierwszej instalacji nowej wersji. Aby go ponownie otworzyć, użyj Lectora i wybierz Setup Wizard z menu Pomoc w prawym górnym rogu.

Teraz wykonaj poniższe kroki:

  1. Uruchom Kreatora instalacji.
  2. Wybierz boczną zakładkę Transfer. Twoja poprzednia wersja jest podana w polu Wersja Lectora.
  3. Karta Transfer jest dostępna tylko wtedy, gdy w twoim systemie wykryto poprzednią wersję Lectora.
  4. Użyj listy „dostępne do przesłania”, aby wybrać ustawienia, które chcesz przenieść do instalowanej nowej wersji.
  5. Kliknij Transfer.

Teraz wybrane ustawienia zostaną przeniesione do Lectora.

Aby wyświetlić i zmodyfikować bieżące ustawienia, należy wykonać poniższe czynności:

  1. Uruchom Kreatora instalacji.
  2. Wybierz odpowiednią zakładkę boczną. Na przykład, aby zmodyfikować ustawienia profili FTP, wybierz boczną kartę profile FTP. Twoje ustawienia zostaną wypełnione w odpowiednich polach.
  3. Sprawdź, czy ustawienia są poprawne dla profilu, który chcesz przenieść.
  4. Wybierz zapisz, aby zapisać bieżące ustawienia lub resetuj, aby wyczyścić pola.
  5. Aby usunąć niechciane konto FTP, wybierz konto i wybierz Usuń. Wybierz zapisz, aby zapisać ustawienia lub zapisz jako, aby utworzyć nowy profil FTP.
  6. Powtórz kroki od 2 do 4, aby wyświetlić i zmodyfikować dodatkowe ustawienia.
  7. Wybierz opcję zakończ, gdy skończysz zapisywać przesłane ustawienia.

Twoje ustawienia są zapisane do użytku w Lectora.

Artykuł opracowała firma Teach24 – szkolenia z lectora.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *