Jak korzystać z kreatora instalacji Lectora.
Kreator instalacji ułatwia rozpoczęcie pracy w programie Lectora. Kreator posiada wbudowaną identyfikację wersji, dlatego jeśli aktualizujesz oprogramowanie lectora z poprzedniej wersji, to program pozwoli ci przenieść ustawienia dla twoich obiektów bibliotecznych, obiektów multimedialnych, ciągów, niestandardowych kolorów i szablonów.
Kreator instalacji pojawia się podczas pierwszej instalacji nowej wersji. Aby go ponownie otworzyć, użyj Lectora i wybierz Setup Wizard z menu Pomoc w prawym górnym rogu.
Teraz wykonaj poniższe kroki:
- Uruchom Kreatora instalacji.
- Wybierz boczną zakładkę Transfer. Twoja poprzednia wersja jest podana w polu Wersja Lectora.
- Karta Transfer jest dostępna tylko wtedy, gdy w twoim systemie wykryto poprzednią wersję Lectora.
- Użyj listy „dostępne do przesłania”, aby wybrać ustawienia, które chcesz przenieść do instalowanej nowej wersji.
- Kliknij Transfer.
Teraz wybrane ustawienia zostaną przeniesione do Lectora.
Aby wyświetlić i zmodyfikować bieżące ustawienia, należy wykonać poniższe czynności:
- Uruchom Kreatora instalacji.
- Wybierz odpowiednią zakładkę boczną. Na przykład, aby zmodyfikować ustawienia profili FTP, wybierz boczną kartę profile FTP. Twoje ustawienia zostaną wypełnione w odpowiednich polach.
- Sprawdź, czy ustawienia są poprawne dla profilu, który chcesz przenieść.
- Wybierz zapisz, aby zapisać bieżące ustawienia lub resetuj, aby wyczyścić pola.
- Aby usunąć niechciane konto FTP, wybierz konto i wybierz Usuń. Wybierz zapisz, aby zapisać ustawienia lub zapisz jako, aby utworzyć nowy profil FTP.
- Powtórz kroki od 2 do 4, aby wyświetlić i zmodyfikować dodatkowe ustawienia.
- Wybierz opcję zakończ, gdy skończysz zapisywać przesłane ustawienia.
Twoje ustawienia są zapisane do użytku w Lectora.
Artykuł opracowała firma Teach24 – szkolenia z lectora.
